poniedziałek, 6 czerwca 2016

Keep calm and sing happy birthday to me. I'm a princess today!

Każdy czeka na ten dzień cały rok, a potem on tak szybko się kończy! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam dzień swoich urodzin, jest wyjątkowy. Wszyscy są dla Ciebie mili i chcą z Tobą celebrować Twoje święto. Najlepiej w gronie rodziny. W tym roku nie obchodzę hucznie 6. czerwca. Niedawno była duża impreza na cześć mojej córci i już jakoś się nawet nie chce po tych wszystkich przygotowaniach. Czuję, że tak może być co roku. Dobra trzydziestkę będę obchodzić hucznie :)

Tymczasem w dniu dzisiejszym sama sobie życzę takiego szczęścia jakie mam w tym momencie mojego życia! 

Poniżej kilka zdjęć z mojego urodzinowego, zwykłego, pięknego dnia. 









A Wy lubicie celebrować urodziny, czy raczej ubolewacie, że macie kolejny rok na karku?

7 komentarzy:

  1. Hihi miedzy nami dokładnie miesiąc różnicy... w sensie urodzin bo rocznikowo to chyba nie :P Bo ja w tym roku obchodziłam 30stke :P
    I uwielbiam celebrować urodziny :D Świętować z bliskim i oczywiście dostawać prezentu :>

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku to ja ubolewam, bo magiczna trzydziestka mi stuknęło ;) A tak poważnie na razie nie ma to dla mnie jakiegoś wielkiego znaczenia - najważniejsze, że wewnętrznie czuję się znacznie młodziej ;)

    I oczywiście wszystkiego najlepszego ! Ja z maja, pomiędzy naszymi świętami są zaledwie 2 tygodnie różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat! Sto lat! Niech pisze pisze nam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat! Sto lat! Niech pisze pisze nam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat kochana samych słodkości!

    OdpowiedzUsuń